Traductor

dijous, 29 de novembre de 2012

ELS CLIENTS SÓN EL CENTRE O ELS DONEN PEL CENTRE?

Circular UOB 141/2012



“Envía SN BAJA al 215101 Recuerda: El número pertenece a la empresa BT ESPAÑA COMPAÑÍA DE SERVICIOS GLOBALES DE TELECO, si tras enviar el texto BAJA al 215101 no se soluciona el problema, deberás llamar a tu operadora (Movistar, Vodafone, ...) y solicitar que "no deseas tener activo el servicio SMS Premium".”
Algú ja ho va veure i, segurament, va sentir la vergonya aliena que no té la Direcció. El text reproduït, llegit a la pàgina web de SA NOSTRA, es destina a aquelles persones que no vulguin rebre més SMS de publicitat. Segons el bloc de tarifes, enviar aquest SMS té el mateix cost d'un SMS normal, o sigui que si un client vol que el deixen d'emprenyar... ha de pagar! Una prova més que els clients, igual que  els empleats, importen un rave a una empresa deshumanitzada i sense nord.
PREGUNTES I RESPOSTES
En relació a les instruccions relatives als venciments dels dipòsits estructurats, la gent es fa preguntes: A qui beneficia? Qualque vegada aquests dipòsits han estat rendibles als clients? Són bons per al BMN? I pels clients? I pels empleats? Quin és el profit de la dedicació que suposa?
El banc es beneficia perquè incorpora el passiu dins del balanç i bloquejat fins al venciment del dipòsit, a canvi d'un cost petit (la compra de l'estructura de derivats), en relació al que li costaria si fos una IPF o un dipòsit. Ara bé, pel que fa als clients, es veu ben clar que al banc li importen un rave (igual que els empleats, com ja hem dit en el punt anterior). Bé, els importen tant els clients com els resultats en arribar al venciment. Ja s'espolsaran els clients! Que s'espavilin! Ja trobaran els remers de les oficines per mostrar cara, donar explicacions i impedir que se'n vagin per sempre.
Si el BMN valoràs els clients i els empleats compraria estructures de derivats més bones (més cares) per treure millors resultats i no jugar amb utopies. Clar que, si sona el flabiol i, per pura casualitat, es dóna la circumstància que Júpiter i Saturn estan alineats, amb la lluna en el creixent, mentre passa un OVNI per damunt del Puig Major en dimecres a punt de migdia, aleshores els clients potser guanyaran qualque coseta i ho podran destinar a comprar un ciri per dur a la Sang. No sabem com així la gent s'ha de queixar tant! De més verdes n'han madurades! 
MEMÒRIA HISTÒRICA
Fa anys el director de “la Caixa” de Balears telefonava els horabaixes a les oficines per veure si els directors hi eren. Tothom sap com acabà la cosa després d'un suïcidi: Conrado (patada hacia arriba) enviat a l'Obra Social. Ara una directora territorial imita tan fracassada conducta i profana la legislació (a més del Conveni i el Pacte d'Empresa). Plorinyà a una reunió de zona que havia cridat a totes les oficines i no havia trobat ningú! Com perd el temps i la vergonya! Aquí ja no hi ha Obra Social!


(...)

Descarregar circular completa en PDF -Català
Descargar circular completa en PDF -Castellano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.