Traductor

divendres, 2 de novembre de 2012

RECURSOS INHUMANS (VI)

Circular UOB 124/2012

Les reunions preparades són més profitoses
La gestió del temps és una de les bones pràctiques que afavoreixen els resultats. Són molts els errors que deriven d’apriorismes falsos. No és cert que fer les reunions fora de l’horari laboral millorin l’eficiència. Tampoc no és cert que les reunions hagin de durar el temps que faci falta ni que puguin tractar-se tants de temes com sigui necessari. Una reunió efectiva no ha de sobrepassar els 45 minuts, amb un màxim de tres punts a tocar i, tret de casos excepcionals, s’ha de fer dins del marc horari habitual. Fer-ho fora de l’horari de feina, provoca un relaxament que no és bo, fer les reunions amb més de dos temes distreu els missatges a emetre i allargar la reunió fa perdre la concentració. El més important de tot, però, és que qui convoca prepari bé la reunió i eviti la divagació i la tertúlia inútil. 
Fomentar l’intercanvi d’opinions és bo
A cada centre de treball, per petit que sigui, el responsable també és el cap de Personal. Això l’obliga, en primer lloc, a respectar les persones i a escoltar-les. És molt efectiu incentivar petites reunions periòdiques per escoltar les opinions, les aportacions i, fins i tot, les queixes com a oportunitats de millora. En tots els casos que una idea pugui ser traslladada cap a instàncies superiors, cal fer constar sempre l’autoria i evitar usurpacions del protagonisme.
La feina no ha de ser un drama permanent
La Cultura del Treball té coses molt bones.

(...)

Descarregar circular completa en PDF - Català

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.