Traductor

dilluns, 15 d’octubre de 2012

COL·LABORACIONS REBUDES

Circular UOB 110/2012

INSEGURETAT
Som una de les persones afectades per la suspensió temporal per un període de tres mesos i vos volia comentar que quan vaig anar a sol·licitar la prestació a les oficines del SOIB, la persona que em va atendre m’indicà que no figura enlloc que ens hagin de readmetre en acabar el període de suspensió. Insistí que, per tenir garanties, calia una resolució on s’establís que, al final de la suspensió temporal, s’havia de produir la
readmissió i que, tal resolució, no figurava enlloc. La funcionària que m’informà, s’havia interessat perquè ja havia tramitat altres casos i havia llegit amb deteniment i atenció els EROs que afecten Sa Nostra. Quan he dit que aquestes suspensions derivaven d’un acord laboral de la Direcció i els sindicats, m’ha dit que una cosa és la via sindical i l’altra la legal i l’administrativa i que, en els casos més ben tramitats, la garantia de la reincorporació en situacions de suspensió laboral temporal estaven explicitats amb una resolució que, en el cas del BMN, no ha vist enlloc. Tota aquesta reflexió, ha vengut derivada del fet que em coincideixen la data de firma de la targeta de demandant i de revisió periòdica de la prestació d’atur amb la de la finalització del meu període de suspensió. Així que, sense garantia oficial, em veig en el cas de patir una suspensió pactada pels mateixos que, després d’uns mesos, m’han de garantir la reincorporació. Quina por i quina incertesa!

COM AIXÍ JO?
Fa molts d’anys que vaig entrar a Sa Nostra i vaig ser la dona més contenta del món. Els amics estaven cansats de sentir-me elogiar la meva estimada empresa, perquè qui diu que les empreses no s’estimen s’equivoca molt. He fet feina amb intensitat i sense mirar el rellotge. Quan fa mig any els sindicats varen parlar de fer vaga jo ni m’ho vaig plantejar.

(...)

Descarregar circular completa en PDF - Català

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.