Traductor

divendres, 5 de juny de 2015

‘Q’ is for ‘QUESTIONABLE’

Circ. 030/2015
Circular completa (PDF): català / castellano

Després d’haver-se publicat els rànquings de qualitat en atenció al client i d’haver constatat que BMN és a la cua, la Direcció s’ha tret del barret el que sembla ser un altre bluf similar al del projecte Magenta. Aquest invent s’anomena Q (sigla del terme anglès Quality).
El primer de tot que cal dir és que s’han fet un Juan Palomo. El projecte Magenta així mateix el varen presentar en una Comissió de Seguiment de l’ERO (ep!, no a tota la representació laboral), cosa que no va impedir que des d’UOB publicàssim una alerta laboral en referència al que era un bast intent d’implementar un test psicològic no permès per la Llei.
Ara han tornat a tudar diners en una campanya d’imatge. No seria millor aprofitar-los per millorar efectivament l’atenció al client? Per què no escolten la plantilla que cada dia ha de donar la cara davant els clients? No n’aprendran mai?
ACTIVA TU “ARTE”... DISFRUTA DEL “ERTE”!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.