Traductor

dimarts, 10 de novembre de 2015

LA SATISFACCIÓ QUE DÓNA BMN

Circ. 061/2015
Circular completa (PDF): català / castellano


Fa dos dies hem conegut, per una notícia d’Europa-Press, el nivell de satisfacció que els clients atorguen a les seves entitats bancàries, tot analitzant aspectes com la rendibilitat, caixers i sucursals, Internet, comissions, hipoteques i finançament. El diagrama de barres adjunt reflecteix la satisfacció mitjana i BMN ES TROBA, DE LLARG, A LA CUA DE LES ENTITATS DEL SISTEMA BANCARI ESPANYOL. El client és el centre o els donam pel centre? És així com liderarem l’arc mediterrani, senyor Egea?

Parlant de satisfacció, com més va més inversemblant ens resulta la que Carles Manera i el PSIB-PSOE (quina gràcia, l’esquerra!) varen sentir amb la fusió de Sa Nostra. Avui en dia, tampoc entenem la postura dels senyors Joan Riusech (economista de l’òrbita del PSOE) i Álvaro Middelmann (designat a dit per Egea), membres del Consell d’Administració de BMN, que han acordat (segons la Direcció, l’acord va ser unànime) el desmantellament dels Serveis Centrals de Madrid i el trasllat col·lectiu, només, a Múrcia i Granada. Per apropar els centres de presa de decisió al negoci? Quin negoci? A les illes Balears no n’hi ha, senyor Riusech? Al dors reproduïm el burofax que hem remès al FROB (amb còpia a BMN i a la presidència del Govern d’Espanya), organisme que ostenta el control de BMN. (...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.