Traductor

divendres, 27 de novembre de 2015

COL·LABORACIÓ (sobre un mailing a directius de BMN)

Circ. 070/2015
Circular completa (PDF): català / castellano

Ara rellegia el mail (“24 dies per tancar bé...”) que vaig rebre despús-ahir del Director Territorial i sense adonar-me’n m’he trobat a mi mateix fent capades.

Vaig demanar als companys si l’havien rebut. Em varen dir que no. Segurament perquè s’ha enviat només als “directius”, els qui han de fer que tots els equips aconsegueixin les xifres i objectius... Per a qui?

No n’hi ha prou ja de jugar amb la incertesa i de fer por als treballadors?

Un dia qualsevol a una oficina, o a un departament: comences a primera hora, planificant el més urgent i després el més necessari. A una oficina s’obren les portes i aquesta planificació es comença a desvirtuar. Per culpa dels clients? Ah, però no em diuen que són el més important? Doncs, els haurem d’atendre com cal, no? Un temps, eren “la nostra raó de ser”!

Després, a mitjan matí, o abans, anem rebent una sèrie de mails demanant previsions, explicacions, respostes... i totes són “urgents”!

Ja no us dic on és el nivell de la planificació matinal. Per arrodonir-ho, fa dies que vàrem rebre una missiva del “Consejero Delegado” on demanava més o manco el mateix de sempre durant els darrers anys: un esforç més en matèria de “qualitat de risc”. Qualitat de risc? El mateix que teníem quan es feien promocions i negocis immobiliaris a carretades?

Acaba la jornada, i de tot el previst s’ha fet el màxim possible i qualque cosa més. Les nostres oficines segueixen conservant els clients gràcies a la plantilla que hi treballa. D’això, no en tenc cap dubte!

Se n’adonaran d’una punyetera vegada? I quan ho facin, que ho demostrin amb fets, i no paraules! Ja ho sabem, que som (tots) els millors!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.